How to Empower Yourself Against a Growing Health Threat – Electromagnetic Frequencies EMFs

You are searching about How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop, today we will share with you article about How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop is useful to you.

How to Empower Yourself Against a Growing Health Threat – Electromagnetic Frequencies EMFs

A contaminazione elettromagnetica (EMF) pò esse a forma più significativa di contaminazione chì l’attività umana hà pruduciutu in questu seculu! ” ~ Dr Andrew Weil, Leading Health Expert.

A quantità di l’electricità in u nostru ambiente pò esse abbastanti per pensà. U nostru ambiente hè saturatu cù EMF invisibili da cablaggio elettricu, apparecchi, Wi-Fi., computer, apparecchi, telefoni cellulari, torri idroelettriche è cellulari, etc.. EMFs affettanu ogni aspettu di a nostra salute fisica, emotiva è mentale è cuntribuiscenu à ogni malatia. è disordine Molti termini diffirenti sò usati quandu si parla di l’electricità chì hè in u nostru ambiente. Probabilmente l’avete intesu: campu elettromagneticu, radiazione elettromagnetica, campu magneticu, campu elettricu, micru, EMR, ELF è cusì. Ùn hè micca impurtante di definisce sti termini o distingue trà i diversi tipi di electricità; L’impurtante hè chì tutta l’electricità caòtica non biologica hè una minaccia per a nostra salute fisica, emotiva è mentale. U terminu “caòticu” hè intenzionale, perchè alcune forme di electricità artificiale sò aduprate per scopi terapèuti. Questu articulu ùn cuncerna micca l’electricità terapeutica. In questa discussione, “EMF” serà utilizatu per riferite à l’electricità caòtica non biologica; EMF hè una abbreviazione di campu elettromagneticu, è hè spessu usata per riferite à l’electricità dannosa artificiale.

L’electricità artificiale o artificiale hè stata aduprata nantu à u pianeta per 120 anni. Apparentemente, cù l’intruduzioni di a tecnulugia wireless, l’electricità artificiale pò esse misurata in ogni locu in a terra. A nostra hè a prima generazione à esse saturata di EMFS. Ùn ci hè micca bisognu di ricurdà di a pervasività, soprattuttu in a cità di Toronto induve avemu più di 1,000 torre di telefuninu chì spuntanu u nostru paisaghju. A nostra cità si vanta di avè a so propria rete Wi-Fi chì copre u centru di u centru. A proliferazione di l’electricità in a nostra vita pare esse senza fine. I merchandisers anu cuminciatu à mette microchips in vestiti, calzature è altri beni è facenu cusì senza a nostra cunniscenza. Questi microchip sò pensati per mandà missaghji elettrici codificati à l’agenzii di cullizzioni di dati chì seguitanu l’abitudini di i cunsumatori. I ricercatori anu digià microchipped umani è si parla di fà cusì in tuttu u paese. In i scoli britannichi, i prufessori ponu digià dà lezioni cù i lavagne Wi-Fi, è in un futuru vicinu i terminali Wi-Fi manuali permettenu à i zitelli di “interagisce” cù a lezione digitale. In e parolle di u gruppu di l’industria di a tecnulugia, l’Alianza Wi-Fi: “Simply put, Wi-Fi is freedom”.

Ùn pudemu micca evità EMF in u nostru ambiente. Pudemu però salvaguardà in modu efficace a nostra salute è guarì i nostri corpi.

Puderete esse dumandate se i periculi EMF sò veri o micca. Dopu tuttu, ci sò circadori è autorità chì insistenu chì l’EMF sò innocu. Dunque, assai persone crede chì u sughjettu di i periculi per a salute EMF hè cuntruversu è hà bisognu di più ricerca. A verità hè chì millaie di documenti di ricerca scientifica sò publicati ogni annu chì documentanu i risichi per a salute assuciati cù EMFS. Questi studii anu dimustratu chì tutti i CEM, indipendentemente da a gamma o a frequenza, anu cunsequenze dannusu. Probabilmente vi dumandate perchè allora, i circadori educati ci dicenu altrimenti? U mutivu hè simplice. Questi circadori cercanu una relazione diretta di causa è effettu, quandu nimu esiste. I studii anu dimustratu chì ùn pare micca esse rima o ragiuni à i sintomi. I ricercatori ponu piglià un gruppu di persone chì dicenu di esse sensittivi elettricamente, esponeli à frequenze identiche è avè rapporti di parechji tipi di sintomi. Una persona chì dice esse sensibile à l’EMFS averà una reazione avversa à un tipu di EMF, ma micca à l’antera, mentre chì una 2ª persona elettricamente sensitiva ùn esprimerà nisuna reazzione. Dunque, i circadori chì cercanu relazioni dirette di causa è effettu cuncludi chì i sintomi in risposta à l’esposizione EMF sò psicosomatici – un artefattu creatu da u putere di suggestione.

Una bona parte di a ricerca recente vene da a Svezia induve anu ricunnisciutu ufficialmente l’ipersensibilità elettromagnetica o l’elettrosensibilità cum’è una cundizione medica. Questa hè una cundizione induve qualchissia sperimenta sintomi fisichi o psicologichi chì sò aggravati da EMF à livelli chì a maiò parte di a ghjente pò tollerà. I sintomi includenu:

mal di testa

tinnitus

fatica

nausea

stress

povira cuncentrazione

disordine di u sonnu

dulore

sensazione di ardenti

cundizioni di a pelle

rashes

U duttore Ollie Johanssen, un neuroscientist svedese hà dichjaratu chì, basatu nantu à a so ricerca, aspetta chì 50% di a pupulazione mundiale mostrarà sintomi di l’ipersensibilità elettroelettrica da l’annu 2017. Questu pò esse una pretendenza estremamente audace. Tenite in mente, però, chì l’effetti di l’EMF sò cumulativi, chì ci facenu sempre più sensibili à l’EMFS cum’è avemu invechjatu.

In più di i sintomi di l’elettrosensibilità, ci sò parechje altre lagnanze fisiche è disordini chì sò stati ligati à l’esposizione EMF. Ci hè ancu una larga gamma di disordini emotivi è cundizioni mentali chì sò stati ligati. A quistione chì vene dopu hè, perchè l’EMF sò implicati in tante malatie è disordine? Moltu simplice, hè perchè simu esseri elettrici cù cablaggio internu. Ogni funzione di u corpu dipende di l’attività elettrica. U sistema elettricu di u nostru corpu travaglia per equilibrà l’attività di i nostri organi. Rapprisenta u fundamentu stessu di u prucessu di guariscenza. U flussu di l’electricità in u corpu hè criticu per u benessere di u corpu cum’è u flussu di sangue.

I nostri corpi cunducenu l’electricità chì entra. I studii anu dimustratu chì quandu questu succede, i nostri prucessi elettrici sò disturbati, è u funziunamentu di e cellule hè disturbatu. In più, chì l’implicazioni sò enormi. Varianu da cambiamenti in a chimica di u sangue à l’impurtanza di l’attività di e cellule è l’urgani. Uni pochi punti chjave; quandu esposte, à l’EMFS, e cellule reagiscenu cum’è minacciate da un invasore. A cellula entra in un statu di emergenza. A cellula risponde riducendu a permeabilità di u so muru di a membrana. Questu rende difficiuli per i nutrienti per entra o per e tossine per esce. À u turnu, ci hè un aumentu di i radicali liberi. Quandu a cellula hè in un statu d’urgenza, invece di pruduce l’acqua è u diossidu di carbonu, a cellula pruduce perossu di l’idrogenu è monossidu di carbonu. In corta, a cellula principia à fermentà. U statu di cumportamentu di emergenza hè trasmessu à ogni generazione sussegwente di cellule. L’esposizione EMF più di radduppia a liberazione di vapore di mercuriu da l’otturazioni dentali è attiva ancu l’espressione di geni chì causanu malatie. L’esposizione EMF dannu l’ADN è interferiscenu cù a riparazione di l’ADN. I studii anu ancu dimustratu chì a divisione di e cellule cancerose hè 24 volte più grande quandu e cellule cancerose sò esposte à EMF. Ci hè ancu una tensione constante in u sistema nervu, chì mette i nostri corpi in un statu di stress crònicu.

A maiò parte di i scientisti accunsenu chì u mecanismu per quale l’EMF impactanu u sistema nervuu di u corpu hè spiegatu da u principiu di risonanza ciclotronica. (A parola ciclotronica si riferisce à l’elettroni spinning. Sicondu i principii di a risonanza ciclotronica, l’energia hè in realtà trasferita da u filatu elettricu in i nostri edifici in u sistema nervu di e persone in l’edifiziu.) A resonanza ciclotronica provoca u sistema adrenale per generà cortisol, stress. hormone, è ancu pruvucarà ioni, cunnisciuti ancu com’è elettroliti, per esse cacciati fora di e cellule. In particulare u calciu, lithium, sodium, magnesium and potassium sò cacciati in u sangue per cullà in articuli o esse eliminati inappropriatamente. Questi ioni, o elettroliti guvernanu u metabolismu cellulare, a calma, l’umore è a memoria è sò implicati in a maiò parte di e reazzioni chimichi di u corpu. Eventualmente, i nostri sistemi immune cumincianu à colapsà.

Ci hè raramente una sola causa per a malatia. Allora, sicuru, EMFS ùn sò micca necessariamente a causa di a malatia. Tuttavia, l’EMF pò esse vistu per prumove è accelerà a malatia è interferiscenu a guariscenza. Minimizà l’esposizione à l’EMFS è ottene una prutezzione efficace EMF sò essenziali per a guariscenza è a prevenzione.

Basatu nantu à a ricerca, quandu riduce a vostra esposizione à EMF, e vostre energie curative scorri più liberamente è u corpu cumencia à guarì. U vostru sistema nervu è u sistema meridianu di l’acupuncture sò liberati da a custrizzione. Una calma si mette in. A glàndula pineale aumenta a so pruduzzione d’hormone è sustanzi chimichi impurtanti chì cuntrullanu è effettue u funziunamentu fisicu, emutivu è mentale. Per esempiu, ci hè una pruduzzione aumentata di melatonina, chì hè impurtante per u sonnu, l’inibizione di certi cancers è u funziunamentu di u sistema immune. Ci hè ancu un aumentu di l’energia generale. E cellule ùn funzionanu più cum’è in un statu d’emergenza. Inoltre, ci hè una crescita di a pruduzzione, l’assunzione è a retenzione cellulare di elettroliti impurtanti cum’è lithium, potassium, sodium and calcium. Questi elettroliti o ioni sò impurtanti per ogni funzione di u corpu. Perchè u vostru corpu diventa più efficaci, vi rende più benefizii da nutrimentu, supplementi è terapie curative. In quantu à i cambiamenti emotivi è mentali, a ghjente informa un sensu di benessiri, clarità, cuncentrazione è una gestione di a rabbia mejorata. I beneficii chì sò stati rappurtati per i zitelli mostranu chì ci hè una mellura marcata in iperattivi ADHD è i zitelli asmatici. Ci sò rapporti di calmità aumentata, span d’attenzione è cuntrollu di l’impulsu.

Ci sò parechje pratiche di riduzione di EMF. E persone chì sò sensittivi à l’EMF truveranu queste pratiche particularmente benefiche. Ma ognunu deve cunsiderà aduttà una o tutte e seguenti pratiche, perchè minimizà a vostra esposizione à EMF hè parte di maximizà a vostra salute.

Aduprate una rete cablata invece di una rete Wi-Fi

Aduprate parlanti cablati è altri cumpunenti elettronichi invece di wireless

Quandu pensate à un sistema di alarme per a vostra casa, optate per un sistema cablatu invece di un sistema wireless.

Quandu aduprate l’urdinatore, pruvate micca di mantene nantu à u mouse è amparà i colpi di u teclatu per rimpiazzà e funzioni di u mouse

Pruvate di localizà l’impresora di a torre di l’urdinatore è i cablaggi luntanu da induve site

Optate per i monitori di computer LCD Flat Screen

Evite di mette un computer portatile nantu à a vostra volta quandu l’utilizate

Guarda u vostru telefuninu in un casu o saccu o borsa induve ùn serà micca ghjustu vicinu à u vostru corpu. Quandu dorme, tenete almenu 5 metri di distanza da u vostru lettu

Pone a vostra sveglia elettrica à almenu 5 metri di distanza da u vostru lettu

L’apparecchi elettrici è i dispositi sò circundati da campi elettrici ancu quandu ùn sò micca accesi. Allora staccate questi di notte s’ellu si trovanu vicinu à u vostru lettu.

Invece di lampadine fluorescenti, aduprate lampadine incandescent o full spectrum

Sè avete aduprà un telefuninu o un telefuninu senza filu, utilizate u parlante quandu hè pussibule. Ùn aduprate micca un Bluetooth o tappi per l’orechja chì trasmettenu a radiazione direttamente in u canali di l’orechja.

Pruvate di evità di utilizà un telefuninu o un laptop in una vittura o un autobus induve l’EMF sò intensificate

Stà à 2 à 3 metri di distanza da qualchissia chì parla in un telefuninu

Evite l’usu di letti d’acqua chì necessitanu riscaldatori elettrici

Sustituite i rasoi elettrici è apriscatti cù versioni manuali

Truvate l’alternative per i mantelli elettrici

Sustituisci un pad calefactore cù una buttiglia d’acqua calda

Lavatrici, asciugatrici di robba è lavapiatti anu grandi EMF, soprattuttu quandu l’alta efficienza. Allora pruvate à eseguisce carichi pieni soprattuttu. Sì qualchissia dorme cù a testa di u lettu nantu à u muru daretu à queste macchine, ùn operate micca a macchina quandu dorme.

Più grande hè u screnu di a TV, più forte è più grande hè l’EMF, siate luntanu è torna, ùn operate micca se qualchissia dorme direttamente daretu à u muru di a TV.

Quandu utilizate l’apparecchi, pruvate à stà 2 à 3 piedi in daretu. Per esempiu, quandu cucini nantu à una stufa elettrica, pruvate d’utilizà i fugliali più spessu

I zitelli anu relativamente più fluidu cerebrale è cranii più sottili chì l’adulti, cusì sò più suscettibili à EMFs cà l’adulti. Un zitellu di 1 annu pò assorbe quasi duie volte a radiazione per chilò chè un adultu. Pruvate d’insignà e pratiche di minimizazione di EMF à i vostri figlioli mentre sò ghjovani in modu chì diventa parte di u so modu di vita. Ùn aduprate micca un telefuninu o un telefuninu senza filu mentre tene un zitellu. A maiò parte di i monitori di i zitelli utilizanu a tecnulugia wireless digitale è l’EMF chì pruducenu ponu esse più putenti chè vive vicinu à una torre di telefuninu. Allora e mamma cuncernate volenu ricunsiderà l’usu di sti dispusitivi.

Infine, i gruppi di supportu chì volenu mantene i telefoni cellulari è e rete Wi-Fi fora di e scole, edifici publichi è trasportu publicu.

Video about How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop

You can see more content about How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop on our youtube channel: Click Here

Question about How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop

If you have any questions about How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop

Rate: 4-5 stars
Ratings: 5824
Views: 32432107

Search keywords How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop

How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop
way How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop
tutorial How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop
How To Get Bluetooth On My Eight Year Old Laptop free
#Empower #Growing #Health #Threat #Electromagnetic #Frequencies #EMFs

Source: https://ezinearticles.com/?How-to-Empower-Yourself-Against-a-Growing-Health-Threat—Electromagnetic-Frequencies-EMFs&id=1233896

Related Posts

default-image-feature

How Retirement Can Affect Your Health

You are searching about What Jobs Can A 16 Year Old Get In Ireland, today we will share with you article about What Jobs Can A 16…

default-image-feature

Power Napping For Powerlifters (and Bodybuilders Too!)

You are searching about My 2 Year Old Is Getting Rid Of Her Nap, today we will share with you article about My 2 Year Old Is…

default-image-feature

Fishing Fridays Radio Interviews Drew Benton – Fishing 2nd Bassmaster Classic

You are searching about What Jobs Can A 16 Year Old Get In Florida, today we will share with you article about What Jobs Can A 16…

default-image-feature

True Love – Why is That Stunning Girl Dating That Ugly Guy?

You are searching about How To Get Black 7 Month Old Hair To Grow, today we will share with you article about How To Get Black 7…

default-image-feature

Arnold, Frank Zane, Bob Kennedy, And the Importance of Enzymes In Your Diet

You are searching about How To Get Big Muscles Fast For 14 Year Olds, today we will share with you article about How To Get Big Muscles…

default-image-feature

Ten Points to Reduce the Stress of Parenting

You are searching about My 2 Year Old Bites Himself When He Gets Angry, today we will share with you article about My 2 Year Old Bites…